Onze klanten zijn blij met ons

Wij zijn trots op de tevredenheid van onze klanten, en dat delen wij graag met je! Wij krijgen met regelmaat positieve reacties over onze telefoonservice. Hieronder vind je een kleine selectie van een aantal klanten die reeds een enkele tijd tevreden klant zijn bij Mijn Telefoniste telefoonservice.

Mijn Telefoniste is een zeer prettige telefoondienst die wij van harte aanbevelen. De vaste medewerkers ervaren wij als onze collega’s die op afstand werken. Enkele cliënten vroegen zelfs of ze Melissa in persoon konden ontmoeten na afloop van onze afspraak vanwege de prettige telefooncontacten. Dat cliënten tevreden kunnen blijven komt mede door Mijn Telefoniste, die weet wat goede bereikbaarheid, heldere communicatie en professioneel klantcontact inhoudt!”

Elmas Ceylan

Mijn Telefoniste is een verlengstuk van ons kantoor geworden, waardoor het mogelijk is om onze persoonlijke benadering te handhaven ook als we zelf niet aanwezig zijn.”

Marit Durdu

Voor ons is Mijn telefoniste een verlengstuk van de organisatie. Ze denken mee en voelen goed aan wanneer een gesprek prioriteit heeft. Zodoende kunnen wij ons focussen op de business en vangen zij de eerste lijn telefonie professioneel op. We zijn dan ook erg blij met deze samenwerking.

Said Hatuina

Mijn Telefoniste is professioneel, duidelijk en goed in communicatie.
Klanten hebben niet door wanneer je als bedrijf niet bereikbaar bent. Daarnaast is de afhandeling erg fijn en ontvangen wij duidelijke terugbelnotities van Mijn Telefoniste. De medewerkers zijn klantvriendelijk, meedenkend en goed bereikbaar, kortom wij zouden Mijn Telefoniste zeker aanbevelen!.

Enes Konya

Met ‘Mijn Telefoniste” is ons advocatenkantoor goed en altijd telefonisch bereikbaar. Snelle reactie en correcte behandeling van de telefoongesprekken.

Aydogan Advocatenkantoor

“Mijn Telefoniste helpt ons om nooit een gesprek te missen. In de stijl en naam van ons bedrijf staan zij klanten te woord en leggen ze het gesprek voor ons vast in een paar regels. Per e-mail ontvangen we elk verslag. Goede kwaliteit van dienstverlening.”

Celen Advocatuur

“Binnen korte tijd heeft Mijn Telefoniste team zich binnen ons kantoor bewezen. Sinds de samenwerking met Mijn Telefoniste missen wij geen telefoongesprekken van onze cliënten. Zij opereren professioneel, zijn betrokken bij de organisatie en nemen alle inkomende telefoongesprekken op. De medewerkers zijn bovendien erg behulpzaam, professioneel en verplaatsen zich in de organisatie.
Kortom: een absolute aanrader ! ”

Sarikas & Agayev Advocatenkantoor

“Door mijn werk als advocaat ben ik geregeld in bespreking, op zitting, op cursus of anderszins. Mijn Telefoniste is dan ook een onmisbare ondersteuning in de dagelijkse advocatenpraktijk waarin bereikbaarheid en communicatie zeer belangrijk zijn. Mijn Telefoniste is professioneel en klantvriendelijk naar de bellers die mij geregeld positieve reacties terugkoppelen over hun ervaring met Mijn Telefoniste. Door de ruime ervaring met antwoordservice van advocatenkantoren, is Mijn Telefoniste goed in staat een juridische vertaalslag te maken. Mijn Telefoniste is steeds bezig met het verbeteren van haar dienstverlening en probeert daarbij zoveel mogelijk te voldoen aan de wensen en behoeften van de klant. De samenwerking met Mijn Telefoniste is prettig en heeft een goede balans tussen persoonlijk en zakelijk. Ik beveel Mijn Telefoniste warm aan.”

Advocatenkantoor Spangesekade

“Mijn Telefoniste is echt een uitkomst voor mij want ze nemen mij veel werk uit handen. Ze leveren precies de diensten die ik nodig heb en zoals ze mij te woord staan, zo worden ook mijn relaties te woord gestaan. Het idee is om mijn relaties het gevoel te geven dat ze bij mijn eigen medewerkers uitkomen. Zo krijgen ze dat vertrouwde gevoel dat ik graag wil uitstralen. ”

 Advocatenkantoor Hammersmith

“Mijn Telefoniste kwam voor mij op het juiste moment. De overname van de telefoon service is voor een eenpitter zoals ik, meer dan gewenst. Na meer dan een jaar klant te zijn, kan ik alleen maar positief zijn over de dienstverlening. Cliënten worden altijd te woord gestaan, ook als ik persoonlijk even niet bereikbaar ben. Mijn kantoor blijft hierdoor altijd bereikbaar en dat is erg belangrijk voor de kwaliteit van de dienstverlening binnen de advocatuur. Over onze samenwerking en de goede service ben ik zeer tevreden.”

Usanmaz Advocatuur

Meer dan 100 bedrijven gingen je voor

Zelf ervaren hoe goed wij zijn?