VEEL GESTELDE VRAGEN

Mijn Telefoniste is een antwoordservice telefoondienst voor ondernemers. Wij nemen de telefoon voor u aan wanneer u dat zelf niet kunt.

U kunt uw bedrijfstelefoonnummer door ons laten beantwoorden. Onze telefonistes nemen op met uw bedrijfsnaam en daarna krijgt u een e-mail met daarin een verslag wie er gebeld heeft en waarvoor. De telefoniste noteert altijd het telefoonnummer en de naam van de beller. Indien nodig ook de bedrijfsnaam en/of e-mail adres. Onze telefonistes kunnen ook een receptie functie vervullen, in dat geval wordt de beller ‘gescreend’ en conform uw instructies wel/niet doorverbonden.

Jazeker! U kunt de dienst 30 dagen uitproberen. Binnen de proef van 30 dagen zijn 80 gratis gesprekken inbegrepen.

Ja, zie onze opdrachtgevers pagina

Ja, u krijgt standaard van ons een gratis vast telefoonnummer dit nummer is speciaal voor u, bellers krijgen dus niet een keuze menu of andere technische hindernissen. Deze nummers zijn altijd lokaal tarief nummers, dus GEEN betaalnummers.

Wij hanteren de algemeen aanvaarde servicegraad: 80% van de oproepen worden binnen 20 seconden beantwoord. Dit is dus maximaal 4 rinkels. Na de 4e rinkel krijgt de beller een algemene tekst te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn in het Nederlands en daarna in het Engels. Het is onmogelijk om 100% van de gesprekken direct te beantwoorden omdat er namelijk altijd sprake is van piekverkeer. De ervaring leert dat de wachttijd heel zelden langer is dan 1,5 minuut maar meestal korter is dan 10 seconden

U kunt direct gebruik maken van de antwoordservice, binnen een 1 uur bent u aangesloten.

Van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur is de telefoonbeantwoord-service beschikbaar. Buiten deze tijden kunnen we een professioneel ingesproken bericht voor uw afspelen.

Dat is geen probleem. Onze antwoordservice kan ook uw bestaande telefoonnummer doorschakelen en beantwoorden.

Wij zijn goedkoper dan andere aanbieders van telefoondiensten. Wij maken gebruik van slimme technieken.

Nederlands en Engels.

Wij werken niet met een verfijnd script maar de telefonistes beschikken over 4 tabbladen waarin u de volgende informatie kwijt kunt:

  1. Een algemene instructie, hierin kunt u ook een top 3 van veel gestelde vragen en antwoorden kwijt
  2. Instructie doorverbinden. De meeste van onze klanten gebruiken dit niet maar als u wilt dat onze telefonistes een receptie vervullen dan kan dit, zij kunnen dan bellers naar uw toestel doorverbinden nadat ze gescreend zijn. Bijvoorbeeld nieuwe klanten doorverbinden en bestaande klanten niet (boodschap aannemen).
  3. Omschrijving bedrijf. Wat doet uw bedrijf, welke dienst e.d.
  4. Omschrijving bellers. Wie bellen er en waarover. Puur zodat de telefonistes een algemeen beeld hebben van uw relaties.

Wij werken niet met vaste contracten, onze diensten zijn maandelijks opzegbaar.

Ja, wij kunnen u van een telefoonnummer voorzien van iedere regio en dus ieder kengetal in Nederland, 010, 020, etc.

Zie algemene voorwaarden pagina

Betalen doet u na het ontvangen van de factuur. Onze prijzen zijn scherp, dus betaal op tijd en voorkom extra kosten voor herinneringen.

Betalen kan dan ook op vele manieren; iDeal, Paypal, bankovermaking en automatische incasso. In iedere factuur die u per e-mail ontvangt staat ook direct een link om de betaling uit te voeren.

Wij sturen iedere eerste dag van de nieuwe maand de factuur. Wij hanteren een betaal termijn van 14 dagen.

Betalen kan dan ook op vele manieren; iDEAL, Paypal, bankovermaking en automatische incasso. In iedere factuur die u per e-mail ontvangt staat ook direct een link om de betaling uit te voeren.

Jazeker. Dit hebben we al voor meerdere advocatenkantoren gedaan, onze directie zal deze persoonlijk ondertekenen. Neem contact met ons op.